top of page
Search
  • Violeta Streidel

Acordor și instalator



Cineva s-a impins in usa culisanta de la cabina de dus și i/a sărit o roata. Am sunat la firma sa ne trimita un mester. Au spus ca va veni.

In același timp la 2000 de mile distanță , printr-un email, Brian confirma unei firme ca e ok sa trimită acordorul de piane. Nu m-a copiat in emailul lui pentru ca ( cei căsătoriți știu) soții se bazează pe telepatie și pe faptul ca se “ subantelege”, deci, n-am știut nimic despre acordor.

Pianul asta a fost al bunicii lui, și a ajuns la noi acasă pentru ca toți din familie au ales sa scape de vechituri și sa isi decoreze casa minimalist, fresh și modern. Nimeni nu a mai vrut vechiul pian ( care nici n-are coada) si el a ajuns la noi.

In general tot ceea ce oamenii nu mai vor - ajunge la noi.

Copiii au cântat la el cu ani in urma. Rebecca a avut recitaluri și a luat premii mici, dar mari in ochii noștri. Fiu-miu a luat lecții doar atât cât sa impresioneze fetele. Ii ieșea bine “Podul de piatra” , dar apoi a început sa vândă chestii pe eBay și a descoperit ca e mai mult mai eficient.

Nimeni nu-l mai folosea de vreo 3 ani, insa tatăl lor se îndărătnicea sa spere ca degetele copiilor vor mai alerga pe clape. Cand îl contacta firma, ca e timpul sa trimita un acordor, el nu se îndura sa le spună nu.

Cineva a sunat la usa și când am deschis am fost plăcut surprinsă ca meșterul pe care îl așteptam, era îmbrăcat cu palton. Avea o geanta neagră gen “doctor de la țara”. Si asta mi-a plăcut, ca își cara sculele cu noblete.

Zic, arătând spre scări , sa mergem sus sa va arat unde este.

El- aveți unul și sus ? ( do you have one upstairs?)

Eu - avem doua sus și jumate jos ( we have two upstairs and a half down) zic gândindu-mă ca toate casele au doua bai sus și una fără dus - jos.

El ( uimit) - doua sus ? Cum le-ati urcat pe scările astea ?

Desigur, scarile ca și casa, sunt din carton presat, dar ce întrebare ciudata e asta ?

Zic - chiar firma voastră le-a dus sus, pe bucăți și apoi le-a montat !

El - pe bucăți ? firma noastră nu montează piane ! Doar face acordări !

Eu - cum adică piane ??? Noi vorbim acum despre piane ?!?

El - sunt trimis pentru “ Piano maintenance “ !

Ne-am lămurit, și-a scos din geanta metronomul, a scos tot felul de sunete si a plecat. Încă povesteam copiilor întâmplarea, cand suna cineva la usa.

Deschid și in fata mea in uniformă albastra și cu o geanta de scule sta, cu șapcă cu tot, un meșter.

Toți trei ne uitam la el și radem in hohote . El întâi rezista, apoi zâmbește și apoi rade cu noi. “I was never received in such a merry way. I really like how welcoming you people are! Seems like you are missing your shower ! “

( ce primire călduroasă! Nu mi s-a mai întâmplat, chiar va e greu fără dușul ăla)

——

16 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page