top of page
Search
  • Violeta Streidel

As fi avut ...


Fiu-miu avea in buzunar o moneda de 50 de bani. Știu pentru ca l-am vazut jucându-se cu ea.

Am trecut pe lângă o fetita care cerșea și după ce i-am dat eu ceva, m-am uitat lung la el, sa văd dacă îl lasă inima.

El se făcea ca ploua. Opac.

Ne-am depărtat puțin și am început sa vorbim despre sărăcie și cum EL s-ar simți așa bine dacă ar dărui banul ăla.

De gura mea s-a întors și i l-a dat. După câteva sute de metri se smircaia. Ca ii pare rau după ban ca era frumos și era mult “ 50”, ca in US noi nu avem așa mare și așa roșcat :))

M-am căutat in geanta și i-am dat altul. O fi prea devreme pentru lecții de generozitate, îmi zic, ca doar n-am sa urc acuma Copoul in sughițurile lui.

Facem cativa pași și văd ca iar se stege la ochi, la nas.

- Acuma ce mai este ? Ți l-am dat înapoi, de ce mai ești supărat ?

- AS FI AVUT DOIIIIII !!!!


116 views0 comments

Recent Posts

See All

Cuminte și cum-minte rimează cu minte

Bunica mea a primit, de la fiecare dintre cei patru gineri, câte o scrisoare in care, mai direct sau voalat, ii mulțumeau ca le-a dat “o fata cuminte”. “Cuminte” avea sensul de “virgina”, sens pe care

Post: Blog2_Post
bottom of page