top of page
Search
  • Violeta Streidel

Cuminte și cum-minte rimează cu minte


Bunica mea a primit, de la fiecare dintre cei patru gineri, câte o scrisoare in care, mai direct sau voalat, ii mulțumeau ca le-a dat “o fata cuminte”. “Cuminte” avea sensul de “virgina”, sens pe care l-am înțeles cand am avut vârsta potrivita.


Am văzut scrisorile, pe când eram copil, intr-o cutie in care căutam mărgele și insigne.

Nu le-am citit eu, ci ea mi-a spus cu mândrie, ca sunt scrisorile ce arată ca fetele ei au fost CUMINȚI și ca una dintre ele este de la taica-miu.


Douăzeci și cinci de ani mai târziu, am aflat ca și tatăl meu așteptase ( in secret și in zadar) o scrisoare din asta, despre mine.

Sa aibă și el una.

For record, adică.


Ah, sa fi știut! Cât timp risipit In zadar!

Am aranjat imediat și a primit trei. Am avut oferte de la tipi total necunoscuți ( prieteni ai unor prieteni) sa ii scrie una, la schimb pentru o sticla de vin, un pachet de țigări. Timbrul postal - inclus.

In anii următori au sosit încă doua, in engleza. In fiecare se enunța, convingător, ca fusesem, bineînțeles, “cuminte”.


A fost foarte NEMULTUMIT.

Așa nu-i bine, nici așa nu-i bine, unii oameni sunt pur și simplu, IMPOSIBIL de multumit.


Life is Good ❤️

95 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page