top of page
Search
  • Violeta Streidel

Comis voiajorul


Părinții mei erau la mine (in US) singuri acasă. Taica-miu era in garaj, usa era larg deschisă, când s-a apropiat un bărbat tânăr carand o geanta mare. Purta cămașă albă, cravata, avea un zâmbet prietenos. Omul care vine cu așa geanta- îți aduce, nu-ți ia, deci l-a invitat in casa și m-a sunat sa traduc.


Tipul vindea aspiratoare și m-a rugat sa ii permit sa le facă părinților mei o demonstrație, chiar dacă, a înțeles, ca sunt turisti și nu ii interesează așa o achiziție. A zis ca are de făcut minim 5 pe zi și rar găsești oameni așa binevoitori care sa îl invite in casa, mulți nici măcar nu ii deschid. Și ca ai mei sa semneze (pe un tabel ) ca au vizionat prezentarea. Atât.

Sa fie o prezentare de mila.


Traduc, ai mei, de jena, zic bine, bine, ca ei au crezut ca e un vecin, ce încurcătura, măcar sa nu dureze mult ca uite se pregăteau de prânz.


Seara venim acasă (eu si Brian) și aflam ce a urmat: băiatul a scos din geanta aia un aspirator și a curatat, DOAR PE O ARIE CÂT UN DREPTUNGHI (mare cam cât un ziar), praful de pe covor.

Aspiratorul ăla îți ridica covorul, cât de bine tragea, și ai mei au sperat sa facă toată camera. El însă a continuat prin a arunca pe Dreptunghiul ăla, niște confetti și un pumn de nisip negru și a aspirat totul perfect. Apoi a turnat dintr-o sticla niște apa verde și a aspirat. A scos un borcan cu ceva negricios și taică-meu i- a zis “ bai băiete! gata! nici nu te gândi , asta e smoala sau tăciune sau ce-o fi, nu o pui pe covorul asta!

Și aspira dom’le TOT covorul, ca uite rămâne locul asta MAI CURAT decât restul ! Tot ni s-a răcit și mâncarea așteptând.....

Dar nu a vrut . A strâns dracu’ ăla de aspirator, ok -ok , am semnat, ca așa mi-ai zis, și a plecat.


Iti spun drept, NU mi-a plăcut deloc! Nici nu ma mir ca nu-l primesc oamenii in casa. Mai mult m-a enervat !

Si uite ne-a lăsat așa cu bucata asta MAI CURATA decât restul covorului.

Trebuie sa o murdarim cu ceva sau sa cumperi aspiratorul ăla, uite cartea de vizita, daca lași așa, se vede aiurea!

“Bai, ce oameni! Ce țara! Da’ aspiratorul - bun ! “

34 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page