top of page
Search
  • Violeta Streidel

Dot Com



In general după schimbul scurt de cuvinte despre zi, despre școala și planuri imediate, copiii mei adolescenți, își scot telefoanele și deși prezenți in fata mea, ma abandonează.

Sunt de acord ca alegem sa fim acolo unde este mai captivant și niciodată nu-i somez sa pună telefonul jos sa “ vorbim ca o familie” , sau ca “ așa făcea bunica” sau ca “ pe vremea mea”.....


Nu ii trag de mâneca. Înțeleg ca este o competiție între real și virtual: ca pot alege sa intru in concurs sau sa nu particip, dar nu pot smulge spectatorii de la spectacolul captivant pentru a-l privi pe al “ nostru, in familie” - plictisitor.


Dar cu efort îl pot face interesant.


Când îmi pun tricoul de alergător, și intru in competiție cu potenta virtualului, am in favoarea mea câteva puncte. Nu vreau sa va cant o rapsodie, dar știu sa livrez chiar și o gluma proasta de scot chiote de ras, citesc doua cărți pe luna, fac un chile picant o nebunie, pot scoate din orice cuvinte, la comanda, in secunde, un catren, ascult ultimele podcasturi despre idei progresiste, fac clătite americane - delicioase, urmăresc știrile internaționale, îți recunosc orice parfum numai după mirosul de pe hârtia de tester, vorbesc curent trei limbi, știu sa cos o butoniera ( asta e nivelul superior lui a coase un nasture), intru cu mașina pe orice teren accidentat și îți fac o scrisoare către un client / furnizor foarte convingătoare.

Am vizitat 30 de tari și in orice moment știu pe de rost cel puțin 5 poezii, plus ca sar coarda fără oprire mai mult decât tine. A, și repar orice in casa folosind doar scotch, agrafe de hârtie, clame de par sau guma de mestecat - mestecată. Și da, tine pana vine meșterul.


Crezi ca pot, cu toate astea, sa ii seduc pe ăștia doi sa își abandoneze pentru un timp, prietenii virtuali ?

Nu.


Azi la masa de prânz, ca sa ii tin prezenti cu noi și sa ii fac și sa vorbească ( grea sarcina - vei descoperi) am lansat o idee: tot ce vom spune, începând de acum, vom termina propozitia cu “ dot Com” sau “ dot net”. Dacă doi vorbesc și altul vrea sa întrerupă o poate face spunând “ www dot...” și este introdus in conversatie.


Încearcă!


Toți se reped sa vorbească, toți au gura plină de vorbe, numai sa spună ceva de dragul lui “ dot Com”

”Azi Jessica și-a rătăcit cablul de la încărcător dot Com ! Mi-a zis stai cu mine sa ma ajuți sa/l căutam ...știi ca nu vreau sa întârzii la clasa, dar nici nu pot sa o las singura....

“www. Dot. Ți-am spus ca Erick a avut accident de mașina ? Dot Com. Pierdere completa dot Net. Și el nici nu e zgâriat. Dot org.


Și tot așa am continuat o conversatie foarte productiva cu schimb de idei, informatii și cabluri pana când ei au încetat sa spună “ dot Com”


Fiica- mea mi-a zis “ we can’t do it anymore because it won’t stop all day” ( Nu mai continuam așa pentru ca nu se va opri toată ziua)


Și s-au întors la telefoanele lor. Dot Com

Social media. Dot net.

Și i-am lăsat in pace dot org


Life is Good ❤️

6 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page