top of page
Search
  • Violeta Streidel

It’s a girl!




La primul ecograf, in cazul meu, am aflat ca NU este indigestie, ci este copil.


Eram in perfuzii, pentru ca spre deosebire de prietenele mele care pot fi însărcinate continuu toată viața și radiază de sănătate și frumusețe, eu sunt felul ăla - ghinionist.

Devin vânata de bolnava, grasa, urata, înceată la minte si plină de toane, as putea fi imaginea poster cu care convingi adolescentele sa nu aiba sex pana la 25 de ani când termina facultatea de arhitectura.


Cu toate astea, vestea ne-a bucurat, fiu-miu avea 2 ani și dacă tot vrei sa faci doi, e bine sa ii înghesui repede, unul după altul, sa nu pierzi rândul la pamperși și nici îndemânarea la scos petele de pe bluza de mătase, când ti-au curs sanii stand in trafic.

E mai practic sa ii faci înainte de-a te dezmetici și înțelege exact in ce te-ai băgat.


Pentru ca deja aveam un baietel, as fi vrut o fiica , așa ca am făcut singurul lucru logic, am luat o foaie și am scris:


“ Dear God!

Scuze ca te deranjez ! După cum vezi starea deplorabila in care ma aflu anunta ca voi avea un copil. Știu ca vei trimite peste 100 de milioane anul asta, la numărul asta , îmi dau seama ca pentru tine chiar nu contează care și unde, dar pentru mine ar însemna foarte foarte mult, dacă ai putea sa îmi trimiți , te rog, o fetita.

Scuze din nou, știu ca ești ocupat. Nu uita: o fetita!

Mulțumesc!”


Tot timpul ii scriu ce as vrea. Petiții din astea. “ Short & sweet “ cum spun americanii. După calculele mele citește mai bine engleză decât românește, oricum, le citește și este foarte amabil.

Încearcă!


Patru luni mai târziu am mers la al doilea ecograful, asta foarte important pentru ca afli, pe lângă parametrii aceia de neînțeles, afli și sexul copilului.

Era planificat ca B sa vina cu mine, sa primim împreuna vestea, dar ceva urgent l-a retinut intr-o călătorie de afaceri. S-a întors in aceeași zi, dar după ora 5.

Așa ca am mers singura, am povestit medicului cum as vrea sa știu sexul dar sa nu îl aflu acum, ci deseară cu soțul meu. Am rugat-o sa îl vadă, sa îl scrie pe o hârtie și nu voi deschide hârtia decât seara.


Apoi i-am vorbit continuu ca vreau o fetita. Ea m-a înțeles , sunt si ele obișnuite cu tot felul de ciudățenii in meseria lor, așa ca la final mi-a dat un plic închis in care pusese hârtia pe care a scris sexul copilului.


Și pe când plecam a strigat după mine cu un ton sugubat: “ order a Big dinner!”


Sa comand o cina “ mare” ? Asta m-a bulversat pentru toată ziua.

Adică sa fie mare ca sa sărbătoresc sau “mare” ca sa compenseze pentru vestea ce urma sa o aflu?

M-am tot gândit și frământat, am pus plicul in dreptul geamului sa îl “ filez”, l-am pus in dreptul becului, in dreptul monitorului , nu am putut vedea nimic pana când ....


Ne-am asezat toți 3 la masa la Chart House, am pus plicul “fierbinte” pe masa, am comandat, nici nu am putut mânca de emoție. Am decis sa îl deschidem la urma, la desert. Au venit prăjiturile, am luat plicul , l-am rupt, am despăturit pagina și am citit


It is a girl !!


Am sărit toți 3 in picioare și ne-am îmbrățișat și sărutat și iar îmbrățișat. Am plâns de bucurie , ne-am ținut de mâna , l-am convins pe băiat ca o sora, exact o sora este ceea ce trebuie sa-și dorească. El se îndoia.


Chelnetita ne-a întrebat : ce sărbătoriți ? Sa aduc lumanari și o felie de tort din partea casei?

Noi am explicat ce sărbătorim, i-am arătat hârtia cu antetul spitalului și cătiva colegi au venit in jurul mesei sa aplaude, am plâns, i-am îmbrățișat și pe ei.

Toți au aplaudat, au venit și fetele hostess, pentru ca niciodată pana atunci, deși au avut zeci de petreceri, ei nu asistaseră la o petrecere in jurul unui rezultat gynecologic.


Life is Good ❤️

12 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page