top of page
Search
  • Violeta Streidel

Mielul cu gene


Vecinul meu îmi spune “ lăsați copiii la noi la un grătar? Am luat un miel întreg, e așa fraged !”

Sigur,ii las! Zic, gândindu-ma ca vor vedea un grătar românesc - adevărat, mândria naționala.

Copiii trec de partea cealaltă a gardului unde este și grătarul si nepoata vecinului , o fetita de vârsta lor.

După un timp simt in aer aroma de friptura bine făcută, se aude muzica și miroase festiv.

Deodata ma trezesc cu vecinul meu la usa: “ copiii au plecat ! Au zis ca vin repede înapoi, dar nu s-au întors și friptura e gata!”

Merg in camera lor și ii găsesc in pat, tăcuți, livizi.

- Ce-i cu voi aici? Vecinul va așteaptă! E gata! (Is impolite to make them wait for you!)

Ei refuza “ nu mergem! Nu vrem sa mâncam ! E un ANIMAL mort !!! Are cap, dinti, limba roz !!! Nu mergem !!! He killed a real lamb !!!

Nu știu ce sa ii spun vecinului, cum sa ii scuz. Îmi e rusine sa îl dezamăgesc, dar nu pot inventa nimic.

Zic simplu : vecine, ma scuzi, nu vor sa vina! Le e frica de miel ! I-au văzut capul ...

Cum adică ? Ei nu știu ca mielul ARE CAP ? Nepoata-mea ma ajuta si sa/l jupoi ! Sa vedeți cum îl belește , de când are vreo conci ani ma ajuta! Hai doamna, Trimiteți copiii la mine sa mănânce o friptura!!Vedeți, ei nu știu ca friptura este așa, ca are ochii negri cu gene, le este frica, ei văd carnea doar in tăviță de plastic, i-am scuzat eu anemic

Vecinul a plecat îmbufnat, mormăind, dar avea și alți invitați care au apreciat grătarul și pana la urma, i-a iertat pe ai mei.

A strigat de peste gard: “auziți ! Merg pe balta la Dorobanți, peste trei zile, facem un grătar, o nebunie! Sa vina și copiii ca pestele NU ARE GENE , doamna!

37 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page