top of page
Search
  • Violeta Streidel

The butler

Am un buton pentru un butler.


Receptionista mi l-a prezentat ca fiind butlerul meu. As fi protestat, dar este inclus in pachetul de servicii. Ceva inclus nu se cuvine sa fie


Nu știu voi, dar eu, nu am mai avut un Butler inclus.


Parca prințesa Diana avusese unul care a și scris o carte despre ea. Nu am citit cartea ca sa știu ce sa-i cer lui al meu, dar imi imaginez ca e vorba de recepții la Buckingham Palace.

Noroc ca butlerul meu a aparținut altora înaintea mea și știe exact ce ar trebui sa ii cer. M-am lăsat in voia serviciilor lui.


Se numește Niko, are 23 de ani este subtirel si agil ca toți Jamaicanii. Inca aștept sa văd un localnic gras, cum ei probabil spera sa vadă un turist slab. Este de culoarea ciocolatei, nu chiar cu lapte, dar nici amăruie, ci cam asa 65%. Poarta costum negru, cămașă albă si cravata cu agrafa aurie.

Prestanța cam la nivel de mire sau stock exchange broker la bursa.


Mi-a luat valiza, a scos hainele din ea, a pus in sertare ce era împăturit și a scos masa de călcat pentru a calca rochiile și pantalonii (?!?)

La momentul asta și-a scos sacoul și am văzut ca poarta o vesta gri satinat, elegantă. Nu ca ar avea importantă, dar la masa de călcat, un bărbat cu vesta gri, chiar face o impresie.

A pus totul pe umerașe, a sunat și a făcut rezervare pentru cina la restaurant, a sunat și a rezervat șezlonguri pe partea de piscina aleasa, a adus o tăviță cu fructe și înghețată și mi-a spus ca butonul asta ii trimite un sms și sa îl chem oricând.


Azi a adus prosoape pe șezlong, cafea cu gheata, avea la îndemâna tirbușon și bricheta, dar l-am dezamagit cu lipsa mea de dorințe in direcția asta.

A deschis umbrela, a închis umbrela, a rezervat masa la prânz, a fugit după pălăria lui fiică-mea, a luat bilete la concertul Reghe music, a strâns totul când a început sa ploua, a găsit ziare in engleză, a cumpărat loțiune solară, a adus smoothie, nu de pepene, de mango, a mers înapoi si a schimbat. Toate astea - zâmbind relaxat.


Cu cât îl observ și înțeleg care sunt atribuțiile lui, cu atât realizez ca de fapt, toată viața mi-am petrecut-o fiind și eu, pentru familia mea, deci tot “ inclus in pachet”, un foarte eficient Butler.


Life is Good ❤️




9 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page