top of page
Search
  • Violeta Streidel

The only one



La Starbucks sunt singura la rând, adică eu sunt rândul.

In jur sunt oameni pe scaune sau pe fotolii, fiecare cu cafeaua lui.

Barista ia comanda și ma întreabă “ numele?”

Pai sint doar eu, I am the only one ! zic si ma uit in urma mea explicit ca nu este nimeni și numele nu este necesar. I am the only one! Zic din nou.

Americanii nu sunt obișnuiți și nu așteaptă deviații de la cursul prestabilit. La întrebarea “ name?” ei așteaptă numele nu observații despre poziția in sir sau starea vremii.

Barista mea notează ceva pe carton.

Îmi zic ca o fi pus un X , sau vreun semn de-al lor și merg la căpătul la care îți aștepți băutura.

Ma angajez intr-o conversatie pe net și cumva pierd noțiunea timpului.

Când ridic privirea văd oamenii ca ma fixează atent. Acum sunt încă câțiva in linie. Barista striga “ THE ONLY ONE !” Theonly one!

Ce surpriza! Nu pot sa cred!

Ma îndrept de spate și merg cu demnitate, cat sa “ fit de bill” = sa ma potrivesc descrierii.

Iau cafeaua și dau din cap “ da, da” chiar eu.

Oamenii zâmbesc. Zâmbesc și eu.

Probabil ca unii isi imaginează ca niște părinții nebuni m-au botezat la beție.

In US apar la știri reportaje despre părinți care își numesc copiii: Solaris, Calcifer, Eureka, Tesla, Fanta, Beretta, Denim, Halo, Pilot, Apple, Lucifer, Amen, Kaiser, Yogi, Czar, General, Lemon, Alp, Stalin, Casnova, Capone, Girl, Son și chiar God.

In acest context, “The only One” pare un nume firesc. Și ce plăcere când te striga așa necunoscuții!

Cred ca din greșeală am descoperit un stimulent - un motivațional.

48 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page