top of page
Search
  • Violeta Streidel

Trei dorințe


Cât așteptam sa se elibereze o masa, ca sa omoram timpul, aruncam câte o moneda in micul bazin din fata restaurantului și ne punem dorințe.

Dorinta mea e sa se elibereze mai repede masa aia, înainte sa termin toți banii mărunți.


La vârsta aia dorințele lor sunau cam așa:

-îmi doresc niște baloane legate de nădragi sa ma tragă in sus, sa zbor,

-îmi doresc sa apara acum in mâna mea o înghețată cu gust de pepene,

-îmi doresc sa merg la culcare îmbrăcat cu hainele de mâine , sa fiu gata dimineața (?!?)

-vreau un lolypop cât un lighean


Fetita îmi tot cere fise, dar fiu-miu a aruncat una și tot bolborosește dorințe.

Mi-a explicat, cum ii trebuie doar o moneda, una singura.

Pe viața ! Bine, la apa asta din bazinul asta. La alte ape, ca schimbi locul - schimbi norocul, îți trebuie alta, dar tot cu una te descurci.


Uite cum trebuie sa faci.


Arunci și spui: “Dorinta mea este sa am TREI DORINȚE” Din start ! Ceri 3. Bine poti sa ceri și 5, și 8 dacă ai mai mult timp, sa te ocupi de ele.

Și apoi explici :

Nr 1, vreau un dinte de dinozaur, nr 2 vreau sa ma sărut cu Hanna Montana și nr 3 vreau sa am încă 3 dorințe.

Și, fără sa pierzi timpul, începi cu al doilea set de 3 dorințe.


Azi e adolescent și are întâlnire cu o fata tare frumosa. Dupa ce ii văd poza pe telefonul lui și o admir, îmi spune: știi in vara fântâna aia din piata Mountjuic ( Barcelona) ?

Da!

De acolo e dorința asta împlinita, întâlnirea cu ea, e de la moneda aruncată acolo !


Deci, durează puțin, dar se împlinesc 🙂 Dorințele zic. Ma duc sa caut un Ocean, un castron cu apa, ceva.


Life is Good ❤️

7 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page